Ben je niet tevreden of heb je een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over ons. Toch gaat er soms iets niet goed. Je bent het bijvoorbeeld niet eens met je begeleidingsplan. Of je vindt dat we onvoldoende naar je geluisterd hebben. Als zoiets gebeurt, dan horen we dat graag. Wat kun je doen:

  1. Bespreek het met je persoonlijk begeleider of Jan Arends Coach. Die zoekt met jou naar een oplossing voor het probleem.
  2. Neem contact op met onze klachtenfunctionaris via 088 – 270 12 00 of per e-mail: klacht@janarends.nl. Hij helpt je verder en probeert klachten snel tot acceptabele oplossingen te brengen. De praktijk wijst uit dat een goed gesprek tussen de cliënt en de zorgverlener of bemiddeling het beste werkt.
  3. Komen jullie er niet uit, dan kun je je klacht voorleggen aan onze externe klachtencommissie.
  4. Komen jullie er nog niet uit, dan kan de klacht in 2e instantie voorgelegd worden aan een onafhankelijke geschillencommissie waar Jan Arends lid van is.